fredag 25 mars 2011

Long time no see!

Nu var det ett tag sedan jag gjorde något pysslande, ja  förutom bakat kakor, bullar och gjort tårtor till pussgurkans 2-årskalas. Sedan hade vi hela familjen på besök över helgen och då blev det inte heller någon tid över men det gör inget då det är mysigt att ha dem här.
Nu har jag iaf lyckats göra ett bidrag till Scrapgalens mars-tävling, superkul denna månad. Man skulle lifta/inspireras av ett av alstren i bloggen och hur svårt var inte det då där finns så mycket fint att välja mellan men till slut hittade jag det.
Jag inspirerades av hjärtat, tidningspapper, färgerna och allt distressande, ni ser resultatet nedan.
Imorgon blir det inget pysslande då vi tar en tur till Romme Alpin för en sista skiddag. Hoppas på pysseltid på söndag, jag har lite abstinens känner jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar