lördag 30 juli 2011

Pysseltagens månadstävling

Denna månad har Pysseltagen en månadstävling i kit-utförande. Allt i kitet ska användas och inget annat, ja förutom tex distresser, perfect pearls etc.
Usch, det var svårt att komma på vad jag skulle göra men till slut ( i torsdags kväll) satte jag igång och nu har jag precis mejlat in mitt bidrag. Det blev en altrad skolåda som jag ska ha mina fröer i, varje höst plockar jag fröer från några av mina blommor som tex lejongap och stockrosor. Återvinning är bra!




Jag känner mig ganska nöjd med tanke på den lilla tid jag lagt ner och det var väldigt kul att få ett bestämt material att utgå från.

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig! Wow!

    Vi har försökt att följa Bellas rytm, speciellt eftersom hon inte alltid följt det som står i böckerna om barn, men vi har känt oss lite påhoppade av dagispersonal som verkligen, verkligen vill att Bella ska sova där. Idag sov hon inte middag och vi har hållit igång precis som vanligt utan att hon velat sova och när kl var 20 var hon lite tröttare än vanligt, men inte så att hon stupade i säng. Kanske är det slut med dagsvilan? :-)

    Kram Stina

    SvaraRadera