tisdag 23 april 2013

Ännu mer!

Kreativiteten flödar just nu, då gäller det att bara hänga med :-)

Det har blivit ytterligare två ansikten, ett sorgligt och ett lite gladare...

I slutet på förra veckan hade jag en dålig dag och då kom detta ansikte till;

Det glada ansiktet gjorde jag i söndags kväll. Jag var gräsänka och då passade vi på att ha en riktigt mysig mamma/dotter-helg.



s
Jag har använt gesso, Neocolor II kritor, akrylfärger, mjuk blyertspenna, gelatos samt svart penna. Några masker och bubbelplast har jag också använt.
Kram!

3 kommentarer:

  1. Jättefina båda två. Jag tror det är viktigt att måla både lyckliga stunder och de sorgsna.

    SvaraRadera
  2. Jättefina båda två. Jag tror det är viktigt att måla både lyckliga stunder och de sorgsna.

    SvaraRadera
  3. Jättefina båda även om jag gillar det spröda och ljuvliga i det glada ansiktet mer. Ha en fin helg!

    SvaraRadera