söndag 9 juni 2013

Du och din cykel

Om ni har missat det så har  Scrap-Perra just nu en sommartävling. Det har släppts 7 deltävlingar och till midsommar släpps det 7 till. Man ställer upp i valfritt antal tävlingar och i shoppen kan tävlingskit köpas för deltagande i 7 eller 14 tävlingar. Förra sommaren valde jag det lilla kitet men i år slog jag till på det stora.

Det kom väldigt mycket fina saker och jag har redan gjort tre bidrag. Nu tänkte jag visa det första, det var en utmaning där vi skulle skapa med olika tekniker och sedan ha med vissa saker från kitet.

Jag gjorde en LO om Josefin och hennes älskade cykel som hon far runt på nu när hon lärt sig cykla, det gick väldigt snabbt för henne att lära sig eftersom hon haft en balanscykel i två år att träna på. Nu fick hon en  vanlig cykel men inga stödhjul. Det svåraste var att komma på hur hon skulle starta med trampandet men sen var det bara full fart framåt.



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar