lördag 4 december 2010

Fler julkort

Här kommer lite fler julkort, några till måste jag nog göra innan julkortfabriken stänger för i år.

 På scrapgalens julmys fick jag låna presentstansen (MS) av min trevliga bordskollega, jättefin. Stjärnstansen i föregående inlägg lånade jag också av henne.


Det lila kortet gjordes till en utmaning på Scrapgalens julmys, kortet skulle vara monokromatiskt. Det var svårt men jag lyckades iaf få ihop ett kort. Jag hade inga lila blommor så jag fick göra egna.


Stämplat och embossat på blått cardstock. Stämplarna är Inkido förutom de små snöstjärnorna, vet ej vilken tillverkare.


Årets adventskalender- allt gjordes på en kväll. Inte som jag egentligen ville men pga tidsbrist blev det bättre än ingenting. Ska göra en nästa år som jag ska lägga ner lite mer tid på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar