måndag 9 april 2012

Du och jag

För några veckor sedan fyllde Josefin år och då fick jag min mor att ta ett kort på mig och Josefin tillsammans vilket är sällsynt då det oftast är jag som står bakom kameran. Efter att ha sett Lillblommans aprilskiss kände jag att det var detta kort jag ville scrappa.

Hittade flera gamla spillbitar som matchade kortet, ibland har man tur och kan beta av lite av den stora spillbitshögen.




Det blev flera lager med papper och översta lagret inkl foto är fastsatt med kuddar för 3D-känsla. Jag dammade t.o.m av en gammal QK-die (små-hjärtan). Jag blev väldigt nöjd iaf.

2 kommentarer:

  1. Jätteläcker sida, jag är svag för svarta kontrster så denna gillar jag massor! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du är nöjd! Gillar det lilla klustret uppe till höger.

    SvaraRadera